Zářijový trend pokračuje. Vypadá to, jako by aféra Dieselgate se softwarem způsobujícím podvádění při měření emisí naftových motorů, byla v Česku pro vozy koncernu Volkswagen tou nejlepší reklamou. Stejně jako v září rostly v říjnu meziročně registrace nových aut u všech postižených značek skupiny, a to dokonce mnohem rychleji než celý trh.

Zatímco celkově se v říjnu 2015 zaregistrovalo o deset procent více nových aut než v říjnu 2014, u značky Volkswagen činil nárůst téměř 21 procent, u Škody Auto více než 23 procent, u Seatu více než 37 procent, a Audi se dokonce s přírůstkem více než 45 procent stala největším skokanem mezi objemově významnými značkami.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?