Obliba kategorie SUV na českém trhu stoupá i proto, že přestává platit argument o výrazně vyšší spotřebě těchto aut, která se tváří, jako by se chtěla porvat s terénem. Rozhodli jsme se najít nejúspornější vozy kategorie SUV rodinné velikosti, tedy od takzvané nižší střední třídy. V úvahu jsme tedy nebrali nejmenší zástupce poloterénních aut.

Jedenáct nejméně žíznivých modelů se vešlo do spotřeby 4,4 l nafty na 100 km, což byla dříve nedosažitelná meta i pro rodinná auta mnohem aerodynamičtějších karoserií. Ukazuje to na pokrok, kterého výrobci SUV dosáhli.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?