Nová auta zdražují. Začalo to oslabením koruny koncem roku 2013, pokračovalo povinným zavedením stabilizačního systému a kontroly tlaku v pneumatikách do standardní výbavy a vrcholí to současným přezbrojováním na emisní normy Euro 6. Nejvíc se nárůst ceny projevil na malých autech, kde roli sehrály i generační proměny.

Ještě před několika lety nebyl u pětidveřových aut velikosti Škody Fabia s rozpočtem 200 tisíc korun problém pořídit si nový vůz i s klimatizací. Nabídka byla početná. Generační proměny související s růstem cen u Fabie nebo modelů Hyundai i20, Opel Corsa, Peugeot 207 na 208 či Renault Clio, výrazné zdražení Citroënu C3 nebo ukončení dovozu Chevroletu Aveo ale situaci zcela změnily.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.