Nová auta zdražují. Začalo to oslabením koruny koncem roku 2013, pokračovalo povinným zavedením stabilizačního systému a kontroly tlaku v pneumatikách do standardní výbavy a vrcholí to současným přezbrojováním na emisní normy Euro 6. Nejvíc se nárůst ceny projevil na malých autech, kde roli sehrály i generační proměny.

Ještě před několika lety nebyl u pětidveřových aut velikosti Škody Fabia s rozpočtem 200 tisíc korun problém pořídit si nový vůz i s klimatizací. Nabídka byla početná. Generační proměny související s růstem cen u Fabie nebo modelů Hyundai i20, Opel Corsa, Peugeot 207 na 208 či Renault Clio, výrazné zdražení Citroënu C3 nebo ukončení dovozu Chevroletu Aveo ale situaci zcela změnily.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.