Řidiči se občas na parkovištích nebo v garážích potýkají s nepříjemnou situací. Někdo zaparkoval příliš blízko a tak je málo místa k otevření dveří. Buď se do vozu nedostanou vůbec, nebo se do něj velmi nepohodlně musejí nasoukat. Problém by mělo řešit parkování na dálkové ovládání. To Mercedes-Benz představil poprvé ve své historii u nové generace třídy E, která právě vstupuje i na český trh.

Mercedes přitom není první automobilkou, která představila parkování na dálkové ovládání ve svém voze. Jen o pár měsíců ho předběhlo konkurenční BMW se svou vlajkovou lodí řady 7. Přístup obou automobilek je odlišný. BMW nabízí speciální klíček s dotykovou obrazovkou a umožňuje pohyby na vzdálenost maximálně 1,5 krát delší než je délka vozu. Auto se pohybuje pouze rovně.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.