Renault Mégane RS nepatří mezi vozy, kterými byste chtěli jet 700 kilometrů na dovolenou k moři nebo za chvíli aktuálně někam na lyžování do hor. V obou případech vám budou bránit zejména dvě překážky: ne příliš velký zavazadlový prostor s hodnotou 344 litrů a okruhově naladěný podvozek, který vám zprostředkuje sebemenší silniční nerovnost. To druhé je navíc umocněno příplatkovým podvozkem Cup, za nějž si Renault žádá čtyřicet tisíc korun. Cup s sebou ještě přináší nižší světlou výšku, poctivý samosvorný diferenciál a červeně lakované brzdy Brembo.

Je tedy zřejmé, jakým způsobem je potřeba na tento automobil nahlížet, tedy optikou druhého, lépe však třetího až několikátého vozu v rodině vyhrazeného pro vytváření úsměvu na tváři, což mu jde náramně. Nečekejte od něho nic praktického. Zadní sedadla lze označit za téměř nouzová. Tento kus má ovšem zcela jiné přednosti, jedná se o továrnu na zábavu, která svou výrobní linku zapne vždy, když zastrčíte startovací kartu (kterou má místo běžného klíčku) na své místo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se