Prodeje elektrických aut celosvětově rychle rostou a automobilky tak investují čím dál větší částky do jejich vývoje. Před několika měsíci ohlásila ofenzivu elektrických či plug-in hybridních modelů mladoboleslavská Škoda Auto, teď s podobným prohlášením přichází také konkurenční jihokorejský Hyundai.

Hlavním bodem zájmu značky, pod níž spadá také Kia a dohromady tak tvoří prodejně pátou největší automobilku světa, přitom byly až donedávna spíše vodíkem poháněné vozy. Na ty sice Hyundai nezanevřel, aktuálně se ale zaměří na vozidla jezdící na elektřinu. „Posiluje naši strategii ekologicky šetrných automobilů se zaměřením na elektromobily,“ řekl podle agentury Reuters viceprezident značky Kwang-Guk Lee.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.