Prodeje elektrických aut celosvětově rychle rostou a automobilky tak investují čím dál větší částky do jejich vývoje. Před několika měsíci ohlásila ofenzivu elektrických či plug-in hybridních modelů mladoboleslavská Škoda Auto, teď s podobným prohlášením přichází také konkurenční jihokorejský Hyundai.

Hlavním bodem zájmu značky, pod níž spadá také Kia a dohromady tak tvoří prodejně pátou největší automobilku světa, přitom byly až donedávna spíše vodíkem poháněné vozy. Na ty sice Hyundai nezanevřel, aktuálně se ale zaměří na vozidla jezdící na elektřinu. „Posiluje naši strategii ekologicky šetrných automobilů se zaměřením na elektromobily,“ řekl podle agentury Reuters viceprezident značky Kwang-Guk Lee.

V článku se dále dozvíte

  • Hyundai chce spolu s Kiou do roku 2020 prodávat 31 ekologických automobilů.
  • Nárůst se čeká především v oblasti elektromobilů, kde chtějí korejské automobilky prodávat osm modelů.
  • Již začátkem příštího roku uvede Hyundai na domácím trhu vodíkové SUV s dojezdem až 800 km.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.