Automobilka Hyundai spustila reklamní kampaň na svůj nový model i30 combi z Nošovic. V televizních spotech tvrdí, že její nový model je nejlepší český kombík všech dob. Nyní zveřejnila výsledky průzkumu, na který v kampani odkazuje. Ukazuje se tak, že tvrzení stojí na internetovém dotazování vzorku 500 respondentů. Průřez dospělých Čechů v průzkumu však neměl možnost se s vozy setkat a ani je vyzkoušet. Byli vybráni jako statistický vzorek populace, nejde tedy o experty na auta. Vše zpracovávala agentura Médea Research, ta patří pod křídla společnosti Médea, která českému importérovi vozů Hyundai dělá PR i mediální agenturu.

V článku se dále dozvíte

  • Tvrzení se opírá o on-line průzkum mezi 500 respondenty.
  • Hodnocení v jednotlivých kategoriích je subjektivní a neodpovídá objektivním údajům.
  • Podle expertů nová reklamní kampaň může být za hranou reklamní etiky.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.