V době, kdy se čím dál více spotřebního zboží prodává přes internet, věří i nadále dealeři nových aut tradičnímu konceptu v podobě lákání potenciálních zákazníků do "kamenných" prodejen. V listopadu se na českém území otevřely dva nové showroomy spojené se servisními centry.

V Praze-Kunraticích jsme se zúčastnili slavnostního otevření nového terminálu Audi společnosti Auto Jarov. Během třinácti měsíců vyrostla v okrajové čtvrti Prahy gigantická stavba, která patří k největším prodejnám značky se čtyřmi kruhy ve střední a východní Evropě. Uvnitř dvoupatrového dealerství je vystaveno 24 vozů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se