Hyundai zlevnilo s nástupem naftové verze modelů i20, ix20 a i30 včetně kombi o sto tisíc korun a více (podrobnosti zde), takže jsou jen o pět tisíc vyšší než zvýhodněné varianty benzinové a většinou výrazně nižší než u srovnatelných konkurenčních modelů.

Ceny snižoval také Citroën. Zlevnil svůj nejprodávanější model, osobní verzi dodávky Berlingo, ve verzi s naftovým motorem a výbavou ve stylu terénního auta 1.6 BlueHDI XTR o třicet tisíc na 379 900 korun. Druhá generace pětidveřové verze minivozu C1 vyráběné v Kolíně se poprvé v historii prodává za méně než dvě stě tisíc. Už několikáté zlevnění za sebou, tentokrát o deset tisíc, snížilo cenu verze 1.0 PureTech Live na 199 900 korun.

Zlevnil také rodinný víceúčelový vůz Citroën C4 Picasso se základním motorem 1.2 PureTech / 96 kW, a to v rozmezí od 15 po 45 tisíc. Nejdostupnější provedení stojí od 424 900 korun. Základní verze menší C3 Picasso naopak o pět tisíc zdražila, ty lépe vybavené ale zlevnily až o dvacet tisíc.

Další značky, které na českém trhu prodávají nová auta, se drží trendu z posledních měsíců a let: Ceny se mírně zvyšují zejména při příjezdu nových nebo modernizovaných modelů nebo kolísají oběma směry.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se