Základním stavebním kamenem je model FXX, jehož dvanáctiválec o objemu 6,3 litru byl posílen z 789 na 848 koní. Přidružený elektromotor posílil na hodnotu 187 koní (dříve 160 koní). Systémový výkon při plném nasazení produkuje 1035 koní, což znamená nárůst 85 koní oproti "běžnému" LaFerrari, které lze na rozdíl od tohoto monstra použít i v běžném provozu na pozemních komunikacích.

Ferrari kladlo také důraz na aerodynamiku vozu, který podstoupil odtučňovací kúru. Balíček souborných opatření na jeho karoserii nazvali inženýři z Maranella jako paket Aero. Na karoserii lze nalézt několik technických perliček. Jednou z nich je bezesporu dvoudílný rozbočovač na předním křídle se svislými žebry podél boků, který má původ v závodních vozech ze série Ferrari GT. Dalšími detaily jsou dynamické zadní křídlo a obrovský difuzor usměrňující proudící vzduch pod autem. Výsledkem úprav je zvýšený přítlak až o 50 procent. Muziku tvrdí závodní pneumatiky Pirelli a brzdové kotouče z uhlíko-keramické slitiny.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 60 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.