Příští roky se pro Škodu Auto ponesou ve znamení zahraniční expanze. Německý koncern Volkswagen jí v posledních dvou letech svěřil odpovědnost hned za několik světových trhů, kde má Škoda rozvíjet byznys nejen svůj, ale všech koncernových značek. Pro automobilku z Mladé Boleslavi nepůjde o jednoduchý úkol. Na některých trzích, kde má prorazit, se v posledních letech nepodařilo uspět ani některým z největších hráčů světového autoprůmyslu. Pokud však svou misi splní, může z toho podle odborníků hodně vytěžit.

„Škoda již dávno přerostla Evropu. Vidět to můžeme na jejím dlouhodobém úspěšném působení v Číně. Skupina Volkswagen nyní nicméně rozšiřuje působení v dalších zemích, a to právě pod taktovkou Škodovky. Ta díky těmto novým rolím posiluje svou roli v rámci koncernu,“ říká partner poradenské firmy EY pro automobilový průmysl Petr Knap. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se