V červenci příštího roku mají z linek v nové fabrice Tesly v Grünheide nedaleko Berlína sjet první nově vyrobené čistě elektrické Modely 3 a Y. Elon Musk na to potřebuje najmout sedm tisíc zaměstnanců a dalších pět tisíc jich musí přijmout následně, aby mohl výrobu rozšířit, jak plánuje.

Jenže se ukazuje, že Němci se do práce pro vizionářského miliardáře zrovna nehrnou. 

Podle informací německého magazínu Automobilwoche chybí Muskovi ze sedmi tisíc lidí nutných pro rozjezd výroby ještě pět tisícovek. Najmout by měl také stovku inženýrů. Sám si uvědomuje, že mu na to vše zbývá jen osm měsíců a čas kvapem ubíhá. Šéf Tesly proto již v Německu byl u pohovorů, rozdával autogramy a firma neváhala investovat do masivní kampaně.

Například na webu Handelsblattu se dokonce objevil článek, který popisuje Muskovy nejoblíbenější otázky při pohovorech a jak na ně správně odpovědět. 

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.