Ústřední továrna koncernu Volkswagen v německém Wolfsburgu se podle německého magazínu Handelsblatt potýká s nedostatečnou vytížeností. Ještě před několika lety se mluvilo o tom, že by z ní mohlo ročně vyjet na dva miliony aut, loni to ale bylo jen sedm set tisíc a letos by číslo mohlo klesnout až na půl milionu. Řešení musí být levné a rychlé: Kodiaq made in Wolfsburg.

Továrnu v mateřském dolnosaském Wolfsburgu dnes nezvládnou vytížit ani dva klíčové modely značky Volkswagen - kompaktní Golf, tradičně nejprodávanější auto v Evropě, a SUV Tiguan, který byl vloni vůbec nejžádanějším vozem této značky na celém světě. 

V případě Golfu dokonce Wolfsburg nově získal odpovědnost za jeho globální výrobu. Budou tu vznikat auta pro Severní Ameriku a také verze kombi, která se v minulé generaci vyráběla v saském Cvikově. Tam nově vznikají elektrické hatchbacky ID.3.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.