Bývalý šéf koncernu FCA Sergio Marchionne naplánoval pro slovutnou značku Alfa Romeo velký restart. Místo toho, aby její modely vycházely z plebejských Fiatů, se z ní měl stát přímý konkurent BMW. Odložil kvůli tomu uvedení nástupce modelu 159, aby firma stihla vyvinout technický základ s pohonem zadních kol pro sedan Giulia. Představil se v roce 2015 a o rok později ho následovalo ještě důležitější SUV Stelvio.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.