Nový Model 3 automobilky Tesla nevydělává jejímu majiteli Elonu Muskovi zdaleka tolik, kolik by mohl. Odhalila to analýza společnosti technika Sandy Munroa.

Munroovi analytici strávili rozebíráním Modelu 3 přes 6600 hodin a objevili celkem 227 věcí, které by se daly vylepšit. Auto je příliš těžké, stojí zhruba o dva tisíce dolarů více než podobný model i3 automobilky BMW a v montážním závodě vznikají dodatečné náklady. Kromě toho má Tesla ještě další rezervy, které jí stojí peníze. Elon Musk podle agentury Bloomberg na Munroovo hodnocení dá.

Munro & Associates pomáhá firmám z výrobních odvětví, a to od automobilek a loděnic až po letecký a kosmický průmysl. Jejich specializací je demontáž nových výrobků, při které zjišťují technické parametry. Na základě toho jsou pak schopní poradit firmám, jak zvýšit kvalitu a zároveň snížit technické a výrobní náklady.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V čem Tesla dělá chyby, pokud jde o jednotlivé díly Modelu 3?
  • Jaká je výrobní cena tohoto vozu a o kolik se dá podle Munroa snížit?
  • Jaké jsou další slabiny firmy, pokud jde o automatizaci a lidský faktor?
  • A v čem má Musk oproti konkurenci navrch?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.