Subaru to nemá v Evropě úplně jednoduché. Nekonkuruje největším hráčům na trhu a nabízí auta, která nejsou určená pro masy. Jeho hodnotu ocení ti, kteří si dokážou považovat jedinečnosti koncepce.

Japonský výrobce tu vešel do podvědomí hlavně díky symetrickému pohonu všech kol a motorům typu boxer s protiběžnými písty. I proto se Subaru stalo také synonymem pro univerzální kombíky nebo i SUV, přestože nedosahovaly slávy zavedených konkurentů. Velké renomé mu ale dělal i sportovní model STI, který mezi automobilovými nadšenci znamená pojem už desítky let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Subaru si v posledních letech zakládá na bezpečnosti, XV má v základu bohatý seznam asistenčních prvků a také novou extrémně pevnou karoserii.
  • XV prodejní rekordy netrhá, se základní šestnáctistovkou ani není příliš výkonné, má však vynikající jízdní vlastnosti.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.