Seat se za posledních pět let prodejně nebývale zvedl. Z odepisované značky koncernu Volkswagen se stal perspektivní výrobce, který sází na SUV. V současnosti má v nabídce dvě, brzy přibude třetí a vyloučen není ani příchod dalších aut této kategorie.

Jako první SUV Seatu přišla kompaktní Ateca, dvojče Škody Karoq, vyráběné na stejné lince v Kvasinách. Následoval menší model Arona a letos se představilo až sedmimístné Tarraco. Šéf Seatu Luca de Meo v rozhovoru s HN navíc nevyloučil ani další nová SUV. "Jsou to auta, která lidé chtějí a zaplatí za ně," říká pragmaticky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V článku se dále dočtete:
  • Proč sázka na SUV Seatu vychází.
  • Proč jsou vozy SUV tak populární.
  • Jaké vozy v nabídce Seatu naopak skončí.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.