Jaguar vyvinul svůj první elektromobil a jak se zdá, vypálil mnoha automobilkám rybník. Model I-Pace totiž vyniká schopnostmi, které by byly neobvyklé i u běžného auta. Schopnostmi v terénu předčí mnohá běžná SUV, skvěle jezdí nejen na běžné silnici, ale i na okruhu, a navíc dokáže ujet na nabití až 480 kilometrů. Vypadá to, že je to aktuálně nejsofistikovanější elektromobil na trhu.

Zaujme už zvenčí. Nemá zaslepenou masku jako většina elektromobilů a nesnaží se vypadat futuristicky, jako například elektrifikované "i" modely od BMW. Spíše naopak. I-Pace působí jako běžný vůz.

I-Pace má ve standardu běžné ocelové pružiny, ovšem za příplatek lze mít vzduchové odpružení a především tlumiče nastavitelné o 90 milimetrů. Vyzkoušeli jsme si, že v terénu je tato schopnost velmi cenná. Ostatně už fakt, že je možné se s luxusním elektromobilem vydat do středně těžkého terénu, je nevídaný. S Nissanem Leaf nebo Volkswagenem e-Golf byste si tohle troufnout nemohli.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jaguar I-Pace popírá všechno, čím jsou elektromobily současnosti.
  • Je to SUV s přitažlivým designem, troufá si na sportovní okruh i do terénu.
  • A navíc je radost ho řídit.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.