Automobilky nemají tak silný vliv ani hodnotu jako technologické společnosti v čele s Applem, Googlem nebo Microsoftem. Do nejcennější desítky se ale dostali alespoň dva automobiloví výrobci.

Žebříček nejcennějších značek světa sestavuje výzkumná společnost Interbrand. Ta do výpočtu hodnocení započítává například nejen finanční výsledky produktů nebo služeb jednotlivých značek, ale také jejich vliv na koncového zákazníka.

Na předních příčkách se dlouhodobě objevují technologické společnosti, už pět let si prvenství drží Apple následovaný značkou Google.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.