Servis automobilu, tak jak jej známe doposud, je u Volva minulostí. V rámci konceptu Personal Service švédská automobilka sází na osobnější přístup k jednotlivým zákazníkům. První servisní centrum podle nového konceptu bylo v Česku otevřeno v Brně a ve Zlíně, následovat mají i ostatní dealeři z dalších měst.

Základním prvkem osobního servisu, jak se dá název služby přeložit, je odstranění přijímacího technika. S ním zákazníci normálně komunikují při předávání vozu a ten následně domlouvá jednotlivé úkony s mechaniky. "Každý zákazník získá s novým servisním konceptem vlastního osobního technika, který se postará o vše – od sjednání servisní schůzky až po provedení vlastního servisu nebo opravy. Poté vůz osobně předá s vysvětlením, jaké práce na něm provedl," popsalo Volvo fungování servisu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.