První generační výměna Bentley Continental GT v roce 2011 měla podobu spíše rozsáhlé modernizace. Až na letošní autosalon ve Frankfurtu přiveze britský výrobce zcela novou podobu luxusního kupé. Ač to na první pohled nemusí vypadat, pod hliníkovou karosérií se ukrývá nejmodernější technika koncernu Volkswagen, která dosluhujícímu modelu chyběla.

Nejdůležitější novinkou je použití modulární platformy MSB, kterou má například také Porsche Panamera. Bentley díky ní narostl rozvor náprav na 2851 mm, délka 4805 mm ale zůstala prakticky stejná. Jak moc je kupé velké zdůrazňuje šířka 2187 mm. Hliníková karosérie také spolu s nápravami ze stejného materiálu pomohla snížit pohotovostní hmotnost na ovšem stále značných 2244 kg.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.