Nákupy výhradně přes internet bez návštěvy kamenného obchodu se rozšiřují na čím dál větší spektrum komodit. Jedním z posledních artiklů, pro který se staví honosné showroomy za miliony korun, jsou nové automobily.

"Internet dealerům nových aut svým způsobem ušetřil práci. Dříve kupec vozu navštívil prodejnu v průměru čtyřikrát až pětkrát, teď pouze jednou," tvrdí mluvčí představenstva společnosti Porsche Holding Salzburg Alain Favey. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Prodejci nových aut vyhlížejí revoluci.
  • Internet, elektromobily, auta bez řidiče a jejich sdílení místo klasického prodeje - to vše může rozmetat současné obchodní modely.
  • Prodejny se zmenší, ale jen tak nezmizí, tvrdí zástupce největší obchodní společnosti s auty v Evropě.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.