Sportovní sedan M5 má v programu BMW tradici již od roku 1984. Pod kapotou vozu byl v první generaci atmosférický zážehový šestiválec, s nímž vůz zrychloval z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy. Po více než třiceti letech uvedla mnichovská automobilka M5 v již šestém pokračování. To má pod kapotou dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec s objemem 4.4 litru.

S ním nejnovější BMW M5 zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, což je hodnota lepší než u mnohých supersportů věhlasných značek. Podíl na takové akceleraci ale nemá jen pohonná jednotka s výkonem 441 kW (600 k) a točivým momentem 750 Nm. Je to především u řady M5 premiérově použitý pohon všech kol. Automobilka jej označuje jako M xDrive. Vedle systému xDrive, tedy pohonu všech čtyř kol, používaných i v dalších modelech značky, má řešení také zadní aktivní M diferenciál, který rozděluje výkon mezi zadní kola.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.