Po deseti letech se Mercedes vrátil do čela globálního prodeje prémiových aut. Nechce nic podcenit a svou pozici si hodlá udržet. Proto připravuje záplavu novinek i technologických inovací.

"Neustále se díváme na naši nabídku a hledáme nové příležitosti," říká mluvčí automobilky Nora Sterzingerová. Mercedes nyní nabízí 32 modelů a má v plánu mít jich během pár let v nabídce 40. "Abychom toho dosáhli, uvedeme nejméně 10 nových modelů, které v naší nabídce nemají žádného předchůdce," podotýká. Firma tak chce oslovit více zákazníků.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se