Na ženevském autosalonu ukáže v úterý Škoda Auto předobraz nového modelu poloterénní kategorie SUV, se kterým chce dobývat svět. "Půjde o velké plnohodnotné SUV, které bude mít obě varianty pohonu − jak přední nápravy, tak všech kol," říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda Auto v Česku.

HN: Sportovně-užitkových vozidel takové velikosti, jakou bude mít vaše novinka, se v Česku zatím příliš neprodává. Kolik zákazníků byste chtěli získat?

Pro značku Škoda jsou důležité trendy. Prodej sportovně-užitkových aut v oblasti privátních zákazníků v Česku soustavně roste, nyní jde o 25 tisíc vozů ročně. Máme předpověď, podle které by to do roku 2019 mělo být kolem 30 tisíc. Domníváme se, že i v této oblasti získáme třetinu českého trhu, možná i více. Z toho vychází, že Škoda by v České republice měla ročně najít přes 10 tisíc zákazníků, což se rozdělí mezi tuto novinku a menší model Yeti.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se