Zatímco na českém trhu se už v listopadu pozitivně projevil příjezd nové generace Fabie (podrobnosti zde), v Evropě se na výsledcích Škody Auto stále ještě podepisovalo čekání na ni. Prodala o 1,4 procenta méně aut než za stejné období loňského roku a jako jedna z mála značek si meziročně pohoršila.

Trh zemí EU a EFTA (Švýcarsko, Norsko a Island) totiž už v patnáctém měsíci v řadě zaznamenal meziroční růst, byť tentokrát o velmi mírných 1,2 %. Vzhůru ho táhnou země, které se loni ještě vyrovnávaly s ekonomickou krizí jako například Španělsko (+17 %) a Itálie (+5 %), naopak největší odbytiště nových vozů Německo o 1,8 % pokleslo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se