Technologie rozpoznávání hlasu je zdrojem nejčastějších stížností u nových aut, uvádí agentura JD Power. Ve studii zkoumající spokojenost zákazníků a kvalitu multimédií zjistila, že řidiči sice mají zájem o tuto technologii, ale jsou s ní nespokojeni.

Počet stížností kvůli ovládání hlasem navíc stoupá. V letošním roce připadá 8,3 stížnosti na 100 vozidel, přičemž loni to bylo pouze 7,6 stížnosti. Řidiči nejčastěji zmiňují neuznání a překroucení slovních povelů (v 63 procentech případů), slova či jména (44 procent) a čísla (31 procent).

Druhým nejvíce zmiňovaným problémem je propojení smartphonů se systémem vozidla přes Bluetooth, následují příliš hlasitý vítr a navigační problémy.

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.