Scout vychází z běžné verze combi, jeho terénní zaměření je ale patrné na první pohled. Zvýšení podvozku o celých 31 mm je jasně viditelné. Řada vozů této kategorie oproti standardním variantám zvyšuje spíše méně, třeba jen o 10 mm. Ostatně už i samotná kola v nápadném designu na sebe upoutávají pozornost. Pohledné disky z lehké slitiny jsou v základní výbavě dodávané ve velikosti 17 palců.

Dalším charakteristickým znakem modelu Scout jsou plastové lemy blatníků. Ty mají chránit karoserii proti nechtěným škrábancům od větví nebo poletujícího štěrku. Podobnou funkci mají i kryty ze světlého plastu pod předním a zadním nárazníkem. Auto je navíc vybaveno praktickými ližinami na střeše a dostalo do vínku také hned několik křiklavých barev laku, třeba výraznou bleděmodrou. Dá se tedy předpokládat, že se řada zákazníků rozhodne pro tento model spíše z estetických než z praktických důvodů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se