Po šesti letech od představení Ferrari California se na autosalonu v Ženevě objeví jeho nová verze. California T má upravený design přídě a dalších detailů, nejdůležitější novinkou je ale motor. Ten se skrývá právě pod přední kapotou. Jde o přeplňovaný osmiválec s objemem 3,8 litru, který je vybaven také přímým vstřikováním.

Nízko umístěná jednotka produkuje výkon 560 koní, který posílá na zadní kola. Auto by tak mělo zvládnout zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,6 sekundy. Maximální rychlost vozu má přitom být přes 315 km/h. Podle tiskové zrpávy z Maranella by navíc motor neměl mít žádnou prodlevu turbodmychadla a měl by zaujmout podmanivým zvukem.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.