Po šesti letech od představení Ferrari California se na autosalonu v Ženevě objeví jeho nová verze. California T má upravený design přídě a dalších detailů, nejdůležitější novinkou je ale motor. Ten se skrývá právě pod přední kapotou. Jde o přeplňovaný osmiválec s objemem 3,8 litru, který je vybaven také přímým vstřikováním.
Nízko umístěná jednotka produkuje výkon 560 koní, který posílá na zadní kola. Auto by tak mělo zvládnout zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,6 sekundy. Maximální rychlost vozu má přitom být přes 315 km/h. Podle tiskové zrpávy z Maranella by navíc motor neměl mít žádnou prodlevu turbodmychadla a měl by zaujmout podmanivým zvukem.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...