Složité diagramy, nezáživné grafy, komplikované vzorečky. Výrobci pneumatik se většinou snaží přesvědčit o své výjimečnosti desítkami nepřehledných argumentů. A používají termíny, jimž nebohý motoristický novinář často nerozumí ani ve své mateřštině, natož v univerzální angličtině. Firma Continental to udělala ve švédském Arvidsjauru trochu jinak. Na žurnalisty hodila svou práci.

„Rozdělíme vás do šesti týmů. Vždy dvě skupiny dostanou stejný úkol a budou soupeřit proti sobě. Všichni budete navrhovat zimní pneumatiky, které by měly fungovat na sněhu. Ale třeba tady černí,“ obrátil se na nás tiskový mluvčí značky Klaus, „a támhle zelení navrhnou pneumatiku, která by měla co nejlépe fungovat ve slalomu mezi kužely.“

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se