Český trh s novými osobními auty se aktuálně nachází ve fázi, kdy jeden měsíc přijde záblesk naděje na odraz k lepším časům v podobě meziročního nárůstu a následně návrat na zem ve formě poklesu. Druhá fáze nastala po úspěšném září (podrobnosti zde) v říjnu, který byl téměř o čtyři procenta horší než stejné období v roce 2012. Za celý rok 2013 činí meziroční pokles téměř osm procent.

Nejvíce letos pociťují neochotu firem a privátních zákazníků pořizovat si nová auta výrobci dražších vozů. Pouze Land Rover a Lamborghini jsou po deseti měsících meziročně v plusových číslech. Všechny ostatní značky orientující se na movitější klientelu počítají ztráty.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.