Manažerský Opel Insignia se při své premiéře stal evropským autem roku 2009. Čtyři zimy ale znamenají pro osobní vůz více než polovinu života, a tak letos přišla důkladná modernizace. Týká se nejen vizáže všech tří typů karoserie (čtyřdveřový sedan, pětidveřový liftback, kombi) a interiéru, ale také vnitřních součástí vozu, zejména motorů. A u nich začneme.

Nový benzinový čtyřválec 1.6 SIDI Turbo si podle výrobce řekne u sedanu a liftbacku jen o 5,9 l naturalu na 100 km, čímž Insignii řadí mezi nejúspornější manažerská auta se splývavou zádí. Dokonce na čelo hitparády spořínků se usadil upravený motor 1.4 Turbo, jehož spotřeba poklesla o půl litru na 5,2 l benzinu na 100 km. Nový benziňák 2.0 SIDI Turbo zase pro změnu zrychlí Insignii s pohonem všech kol z místa na stovku za působivých 7,5 s.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.