Automobilové Česko žilo v září vzájemným pošťuchováním dvou největších značek na českém trhu. Hyundai nejprve doporučil prodejcům vystavit vedle svých aut i škodovky, jelikož se nebojí srovnání. Škoda kontrovala tím, že krok vítá a pokusila se přesvědčit dealery konkurenta, aby její vozy i prodávali. O všem se hodně psalo a obě značky na neplacené publicitě vydělaly.

Škoda navázala na výborné letní výsledky na evropském trhu, kde se poprvé v historii dostala mezi TOP 10 značek (podrobnosti čtěte zde), a v Česku obsadila v září letos rekordních téměř 36 procent trhu. Meziročně si připsala nárůst 18 procent. Za tři čtvrtletí letošního roku drží 30,17 %, zatímco loni to bylo 30,63 %, a meziročně ztrácí necelých deset procent.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.