Rumunská silnice stoupající množstvím ostrých zatáček až do výšky přes 2000 metrů láká nejen výhledy, ale právě svým vlněním po úbočí vysokých hor. Ve vyšších polohách jsme narazili na mlhu, ale to právě pomohlo novému modelu vyniknout. Vyčnívá totiž výrazným lakováním, třeba závodní zelenou, žlutou nebo červenou. Parádní jsou také kola i doplňky, jako například velké přítlačné křídlo na zádi.

To řidič, ač se usadí do pevně svíravých sportovních sedaček s integrovanou hlavovou opěrkou, už se až zas tak speciálně necítí. Ano, logo RS je tu na každém místě a je tu i jedno speciální tlačítko vRS na změnu jízdních režimů, ale jinak má palubní deska rezervy. Co třeba velká černá plocha před spolujezdcem? Nevypadá příliš vábně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se