Vznětový motor s dvanácti ventily a objemem 1120 ccm má k dispozici poměrně nízký výkon 75 koní. Nastává tedy paradox, kdy je nejslabší a zároveň nejdražší motorizací nabídky. Strašidelně vypadá i údaj o zrychlení z nuly na 100 km/h. Vozu to trvá 15,7 sekundy. Tabulkových 3,8 litru nafty na 100 km v průměru ale naláká nejednoho nadšence pro úsporné cestování.

Miniaturní turbodiesel ovšem pod kapotou inovovaného modelu funguje překvapivě lépe než naznačují tabulky. Ve středních otáčkách nabízí docela svižné reakce, stejně tak zvukový projev je na dobré úrovni. Právě hladina hluku a vibrací bývá většinou u tříválcových motorů vysoká, zejména pak pokud jde o diesely. Faktem je, že na volnoběh jsou vibrace cítit o poznání více.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.