Podle evropské legislativy je použitelným dílem každý, který je s tím značkovým kvalitativně srovnatelný. A to dnes dělá prodejcům aut stále větší potíže.

„Problematika takzvaných neoriginálních dílů, tedy dílů, o nichž nelze s jistotou říci, zda splňují zadávací podmínky výrobce, vystupuje v současné ekonomické situaci stále více do popředí,“ říká Milan Šalamoun, ředitel pro náhradní díly a poprodejní servis značek Citroën a Peugeot. Podle něj část zákazníků volí cestu úspor a kupuje díly menší kvality.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.