Pod kapotou Hyundai ix35 Fuell Cell najdete elektromotor, který roztáčí kola. Zásobují ho akumulátory s kapacitou 24 kWh, které ovšem energii získávají z palivových článků. Dvě nádrže jsou schopny pojmout 5,6 kg vodíku.

Hyundai tedy udělala krok směrem k alternativním pohonům. A jde o krok patřičně velký. Výroba vozu se totiž spustí už na konci tohoto roku. Nebude se ale montovat v Nošovicích jako běžný model ix35, stavět se bude přímo v korejském Ulsanu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Korejská automobilka v Paříži představila hned tři novinky. Největší pozornost vzbudilo kompaktní SUV ix35 Fuell Cell. Vůz pohánějí vodíkové palivové články. Kupodivu ale nejde jen o koncept, ještě letos auto půjde do výroby.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.