Ferrari po sobě zanechal nedokončené vrcholné dílo v podobě vidlicového šestiválce, který byl posléze užit v modelu Dino 206 GT. Zásluhu na tom nesl Vittorio Jano, další z technických géniů.

S ním se Enzo Ferrari znal již z dob svého působení u Alfy Romeo, kde se Jano podepsal hlavně pod brilantní modelovou řadu 6C. Jejím vyvrcholením byla verze 2500, poslední ručně vyráběný vůz značky se separovaným šasi a zároveň i poslední silniční model v řadě 6C.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.