Pokud si prohlédnete nové BMW řady 7 a pokusíte se jej porovnat se starším modelem, hledat rozdíly nebude lehké. Jak už bývá zvykem, velké „top“ sedany mění svůj vzhled jen lehce. Tím zohledňují svou konzervativní klientelu.
BMW 7 tak dostalo upravenou mřížku chladiče, která má méně svislých „žeber“. Upravena byla přední světla a nárazník dostal výraznější chromovou linku. Lehkou změnou prošla i zpětná zrcátka a brzdová světla mají jiný odstín červené.
Uvnitř došlo k přepracování sedadel a ovladače multimediálního systému iDrive. Jeho grafika je vyvedena v novém menu, které je okořeněno i o 3D efekty a objekty. BMW nově hlídá únavu řidiče a případně ho upozorní ikonou ve tvaru kávového šálku, že je potřeba si dát přestávku
Nejzajímavější je ale novinka pod kapotou. BMW nasadilo do práce motorizaci označovanou jako 750d xDrive. Jde o šestiválec, který je přeplňovaný hned třemi turbodmychadly. To mu dává celkový výkon 381 koní a maximum točivého momentu 740 Nm.
Třídveřové BMW řady 1 je na světě. Přijelo vyzbrojené nejsilnějším motorem - čtěte ZDE
Nové BMW řady 3 se předvedlo jako kombi. Má větší kufr než jeho konkurence - čtěte ZDE
Dvoutunové auto díky takové síle dokáže vystřelit z nuly na stovku za 4,9 sekundy. Maximální rychlost byla jako vždy omezena na 250 km/h. Není divu, tento motor se totiž montuje i do ostrých modelů M550d, nebo X5 a X6 M50d. Spotřeba? Podle tabulek v průměru 6,4 litru nafty na 100 km.
Nabídka ostatních motorů zůstává stejná. Můžete si tak pořídit slabší naftové šestiválce pod označením 730d a 740d, benzinovou volbu zastupují šestiválce 730i a 740i. Zůstal i osmiválec 750i a prestižní dvanáctiválec 760i. Pro ekologicky smýšlející milionáře je připravena verze ActiveHybrid.