Opel Insignia není třeba dlouze představovat. Stal se za dobu svého prodeje v Česku stálicí střední třídy. Oblíbili si ho firemní zákazníci i soukromníci. Boduje u nich nabídkou tří karosářských variant (sedan, liftback, kombi) i širokým výběrem motorizací. Teď přibyla ještě jedna.

Motor označený jako BiTurbo 2.0 CDTi dává názvem jasně najevo, o co jde především. Pohonnou jednotku dopují dvě turbodmychadla. Nejdříve se zapojuje to menší, od středních otáček pak i to větší. Tím je zajištěn rovnoměrný zátah a eliminace tak zvané „turbo díry“, tedy prudkého nástupu točivého momentu v jedinou chvíli.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.