Začněme rovnou jízdními dojmy. Menší karoserie znamená bez pochyb více v zatáčkách. Peugeot 208 se totiž proti 207 nejen o 7 cm zmenšil na 3,96 m, ale zároveň až 173 kg shodil. Oblouky tak projíždí mnohem lehčeji a čiperněji než předchozí 207 i většina konkurentů.

Úplně nejvíc se zmenšil volant. Tak maličký v žádném jiném sériovém autě nenajdete. I tady méně znamená více, protože řízení Peugeotu 208 v dobrém slova smyslu připomíná motokáru. Je výrazně strmější a citlivější než u předchůdce, což přispívá k lehkosti a ovladatelnosti auta.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.