Začněme rovnou jízdními dojmy. Menší karoserie znamená bez pochyb více v zatáčkách. Peugeot 208 se totiž proti 207 nejen o 7 cm zmenšil na 3,96 m, ale zároveň až 173 kg shodil. Oblouky tak projíždí mnohem lehčeji a čiperněji než předchozí 207 i většina konkurentů.
Úplně nejvíc se zmenšil volant. Tak maličký v žádném jiném sériovém autě nenajdete. I tady méně znamená více, protože řízení Peugeotu 208 v dobrém slova smyslu připomíná motokáru. Je výrazně strmější a citlivější než u předchůdce, což přispívá k lehkosti a ovladatelnosti auta.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...