Poslední a nejnovější generace Nissanu Micra není na našem trhu žádným nováčkem (aktuální čtvrtá generace se u nás začala prodávat v listopadu 2010). Přes to jsem si ji vzal k redakčnímu testu a dokonce jsem se na moment, kdy si vůz převezmu, těšil. Nic na tom nezměnil fakt, že aktuální vydání mě designově nijak zvlášť neuchvátilo, což platí jak pro vnější karoserii, tak pro interiér.

Důvodem mé zvědavosti byl nový tříválcový motor 1.2 DIG-S, který jsem už od doby jeho představení považoval za horkého kandidáta na titul Motor roku. Tříválcová jednotka totiž slibuje maximálně 98 koní a 142 Nm, tedy hodnoty, které vypadají v kontextu provozní hmotnosti 1045 kg více než zajímavě.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.