Po testu verze kombi poháněné přeplňovaným motorem 1.6 THP se dostavil i elegantní sedan, který spaluje naftu. Narozdíl od koncernového příbuzného Citroënu C5 však Peugeot končí na čtyřech válcích. Není to nic neobvyklého, v neprémiové střední třídě už šestiválec nabízí jen zmíněná C5 a Renault Laguna Coupé. Ostatně 150 kW (204 k) a 450 Nm točivého momentu jsou v rámci konkurence výborné hodnoty. Pokud se rozhodnete právě pro 2.2 HDi, individualizace je značně omezená. Motor je spojen výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou a výbavou GT.

Tmavošedá metalíza dobře maskuje vnější rozměry vozu, navíc kontrastuje s chromovanými prvky. Proporce se narozdíl od nepříliš vyvážené 407 podařilo sladit na jedničku. Přední převis už nepřipomíná Pinocchia, naopak krátké víko kufru s výraznou odtrhovou hranou je až nefrancouzsky sportovní. Grafika zadních světel má evokovat lví drápy. Maska a přední světlomety jsou po éře rozšklebených tlam a protažených půlměsíců vítanou změnou. Přesunutí loga do prolisu na kapotě vytváří dojem téměř prémiové značky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se