V sále jedné z hal frankfurtského výstaviště se tísní tisíc novinářů z celého světa. Síň se zahalí tmou a na gigantické obrazovce se spustí odpočítávání.

Přes nakloněné pódium proletí silueta nízkého vozu, sál zašumí. 3,2,1. Tma, světlo, přichází na řadu dramatické taneční vystoupení, po němž konečně přijedou očekávané vozy. Začínají proslovy důležitých lidí z automobilky i velmi nadšeného německého ministra dopravy.

Podle rozměrů akce a jejího dramatického zpracování je okamžitě jasné jedno: BMW i je pro mnichovskou automobilku velmi důležitá značka. A první dva koncepty jsou předzvěstí snahy tohoto výrobce na poli ekologických vozů.

"První sériové auto uvidíte už v roce 2013," slíbil nám Ian Robertson, šéf obchodu a marketingu značky.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.