TrueCar.com pozoroval chování svých zákazníků. V roce 2010 si u něj koupilo auto přes osm milionů lidí. Ukázalo se, že ženy dávají přednost praktickým vozům s nízkou spotřebou a velkým poměrem cena/užitná hodnota. Muži si naopak vybírali pěkná, silná a sportovní auta.

Ženám se také poměrně líbí kompaktní SUV. Například Nissan Rogue (který se v Evropě neprodává) má mezi svými novopečenými majiteli 56,3 procent žen. Podobně jsou na tom Jeep Compass, Honda CR-V nebo Toyota RAV4. Ženám se líbí také malá Toyota Yaris.

Aby to ale bylo fér, server upozorňuje, že i ženy si občas dopřály spíše stylové vozidlo. Mezi něžným pohlavím velmi oblíbený Volkswagen New Beetle si pořídilo 60,6 procent žen. Otázkou ale zůstává, zda zbylých 39,4 procenta mužů nenakupovalo auto sice za své peníze, ale jako dárek pro své drahé polovičky nebo dcery. Ženám se navíc líbil i kupé-kabriolet Volkswagen Eos.

Typicky mužské auto je Porsche 911. Celých 87,9 procenta byli nakupujícími muži. Stejně tak Chevrolet Corvette, BMW M3 nebo Audi S5. Mužům se navíc líbily zmiňované americké trucky v čele s GMC Sierra, Fordem série F, Toyotou Tundra nebo Dodge Ram.

Co nejvíce kupovaly ženy:
Volkswagen New Beetle – 60.6 %
Nissan Rogue – 56.3 %
Volkswagen Eos – 55.3 %
Volvo S40 – 54.5 %
Jeep Compass – 54.3 %
Honda CR-V – 53.8 %
Nissan Sentra – 53.5 %
Hyundai Tucson – 53.2 %
Toyota RAV4 – 52.7 %
Toyota Yaris – 52.7 %

Co nejvíce kupovali muži:
Porsche 911 – 87.9 %
GMC Sierra – 87.4 %
Chevrolet Corvette – 86.7 %
Chevrolet Silverado – 86.3 %
Ford F-Series – 86.3 %
BMW M3 – 85.6 %
Ford Ranger – 84.4 %
Toyota Tundra – 84.3 %
Dodge Ram – 84.2 %
Audi S5 – 83.0 %

Související