GM buduje svou základnu v Jižní Koreji a zcela pohltil místní Daewoo. Stejně jako končí název značky, mění se i zastoupení. Z původního názvu GM Daewoo na GM Korea Co.

"Jsme v dobré pozici pro přinesení nejikoničtější značky na světě do Jižní Koreje," říká Mike Arcamone, prezident a a předseda představenstva GM Daewoo.
 
GM si totiž nechal vypracovat průzkum, podle kterého Korejci značku Chevrolet vnímají velmi pozitivním způsobem. "Tato nová možnost růstu nám umožní konkurovat v segmentech pro značku nových a nabízet našim zákazníkům větší výběr, než kdykoli před tím. Výsledkem toho je jasná budoucnost naší značky, našich zaměstnanců a prodejců," řekl Arcamone.

V tomto roce začne GM v Jižní Koreji realizovat svůj dosud nejagresivnější plán a po představení osmi nových modelů bude mít úplně novou modelovou paletu. V novém portfoliu značky Chevrolet nechybí Chevrolet Camaro, Orlando, Aveo ani Captiva.

"Po významných změnách, které jsme dnes oznámili, je naším cílem zvýšit náš prodej a tržní podíl na domácím trhu, vygenerovat další příjem, posilnit vztahy s našimi zákazníky, vytvořit nové pracovní místa a expandovat naši přítomnost v Jižní Koreji," dodal Arcamone.

Aktivity GM v Jižní Koreji hrají od roku 2004 významnou roli v navrhování, konstrukci a výrobě nové řady miniaturních a kompaktních Chevroletů pro světové trhy.