- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Špionáž v Renaultu: Podezřelí manažeři mají v cizině tajná konta s miliony
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Stovky tisíc eur na konta ve Švýcarsku a Lichtenštejnsku posílala čínská firma, tvrdí Le Figaro s odvoláním na informace vyšetřovatelů.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Ministr průmyslu Besson mluví o ohrožení francouzského průmyslu. Vyzrazení informací se pravděpodobně týká elektromobilů.
7. 1. 2011 ▪ 3 min. čtení
Francie v případu průmyslové špionáže v Renaultu zkoumá čínskou stopu
Únik informací se měl týkat vývoje nových baterií do elektromobilu, které budou uvedeny na trh po roce 2012.
7. 1. 2011 ▪ 2 min. čtení
Téma: Renault
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
Mají krátký dojezd, hlavně v zimě, stojí spoustu peněz a stát už nám na koupi nepřihodí ani cent. Dobíjecích stanic je pořád málo a jejich služby jsou také drahý špás. To jsou hlavní důvody, proč sedm Němců z deseti nejeví o koupi elektrického vozu...
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Elektroauta pod 2 tuny a stará známá jména. Nechceme zatěžovat společnost, říká viceprezident Renaultu
5. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Fotogalerie uvnitř
Ženevský autosalon se po pěti letech vrací. Nabízí však smutnou podívanou
28. 2. 2024 ▪ 4 min. čtení
Jak se vyhnout „krvavé lázni“ a čelit Číně? VW, Renault a další zvažují spojení pro výrobu elektromobilů
21. 2. 2024 ▪ 5 min. čtení
Volkswagen hledá parťáka pro výrobu levného elektroauta. Ve hře jsou i námluvy s Renaultem
12. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Téma: Renault
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
Mají krátký dojezd, hlavně v zimě, stojí spoustu peněz a stát už nám na koupi nepřihodí ani cent. Dobíjecích stanic je pořád málo a jejich služby jsou také drahý špás. To jsou hlavní důvody, proč sedm Němců z deseti nejeví o koupi elektrického vozu...
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Elektroauta pod 2 tuny a stará známá jména. Nechceme zatěžovat společnost, říká viceprezident Renaultu
5. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Fotogalerie uvnitř
Ženevský autosalon se po pěti letech vrací. Nabízí však smutnou podívanou
28. 2. 2024 ▪ 4 min. čtení
Jak se vyhnout „krvavé lázni“ a čelit Číně? VW, Renault a další zvažují spojení pro výrobu elektromobilů
21. 2. 2024 ▪ 5 min. čtení
Volkswagen hledá parťáka pro výrobu levného elektroauta. Ve hře jsou i námluvy s Renaultem
12. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Ředitelé Evropy
Kdo propálil českou iniciativu na nákup munice pro Ukrajinu. A kdo si na nás chce došlápnout jako na parazity?
Zatímco v české Poslanecké sněmovně padaly během mimořádné schůze hlášky o tom, že s Ruskem je potřeba se dohodnout, někteří zástupci krajní...
21. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Zavedení eura, válka, která se dávno přežila, aniž by si toho někdo všiml
Když se sejdou čtyři bývalí centrální bankéři, jeden pan Euro, podnikatelé a šéfové největších podniků a bank, a diskutují na téma zavedení...
28. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
EU příliš reguluje umělou inteligenci. Odrazujeme tím budoucí zakladatele evropských IT gigantů
Evropská unie jako první na světě přichází s jasnou regulací a pravidly pro používání umělé inteligence. Zároveň tlačí na velké nadnárodní...
28. 3. 2024 ▪ 3 min. čtení