- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Stoletá Škodovka chce omládnout a lámat rekordy i v příštích letech
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Vedle Čechů či Němců budou na výrobě aut v Česku pracovat jako technici i Rusové, Indové a Číňané.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: Škoda Auto
Celých 135 let obsáhne kronika značky Škoda. „Soustředili jsme se na období od 1856 do 1991, což je veskrze český příběh,“ říká Ivan Margolius. Se svým kolegou jej sepsal v Londýně.
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Odchod Langšádlové může situaci vědy a výzkumu ještě zhoršit, bojí se podnikatelé a akademici
26. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jak se vyznat v moři smluv? AI start-up zabudoval ChatGPT a umí dát detailní odpověď ve vteřině
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Škoda Auto
„Motor má sloužit pánovi, ne pán jemu.“ Jak dva čeští emigranti propagují škodovku
Celých 135 let obsáhne kronika značky Škoda. „Soustředili jsme se na období od 1856 do 1991, což je veskrze český příběh,“ říká Ivan Margolius. Se svým kolegou jej sepsal v Londýně.
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Odchod Langšádlové může situaci vědy a výzkumu ještě zhoršit, bojí se podnikatelé a akademici
26. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jak se vyznat v moři smluv? AI start-up zabudoval ChatGPT a umí dát detailní odpověď ve vteřině
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Největší skok za 30 let: na českých kolejích se začala chystat rychlost 200 km/h. Kdy a kde začne platit?
Na české železnici se chystá největší změna maximální rychlosti za posledních 30 let. Podle informací HN začalo ministerstvo dopravy a Správa...
26. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Franz Kafka a Touha stát se indiánem aneb Nejekonomičtější příběh světa je věta
Kdyby tak člověk byl indiánem, vždy pohotový, a předkloněn ve vzduchu na pádícím koni, stále znovu by se zachvíval krátkými otřesy země, až by...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení