Značka Hyundai oznámila, že její nový vůz pro evropský segment D ponese název i40. Vůz, vyvíjený pod kódovým označením "VF", zahájí další fázi produktové ofenzívy a rozvoje značky Hyundai v Evropě.
Hyundai i40 se veřejnosti představí v březnu na Ženevském autosalonu. Kupodivu bude nejprve uveden v karosářském provedení kombi, zatímco verze sedan bude následovat později.
"Značka Hyundai má v Evropě odvážné ambice a nový i40 dodá našemu odbytu potřebnou dynamiku pro dosažení našich cílů v roce 2011 i následujících letech. Očekáváme, že výjimečná kvalita nového modelu i40 dále podpoří naši skvělou pověst v Evropě a přitáhne ke značce Hyundai další nové zákazníky," řekl Allan Rushforth, viceprezident Hyundai Motor Europe.
Vývoj i40 probíhal v Evropském výzkumném a vývojovém centru Hyundai v německém Rüsselsheimu. Design vozu má dál rozvíjet filozofii "fluidních tvarů". Součástí auta by měly být i ekologické technologie z programu Blue Drive.
"Model i40 dokonale kombinuje čtyři elementy, které se staly klíčovými hodnotami značky Hyundai: praktičnost, výkon, hospodárnost a design. Naši designéři a inženýři vytvořili vůz, který ztělesňuje vše, co evropští motoristé očekávají od vozu segmentu D," dodal Rushforth.
Hyundai zvažuje výrobu luxusních vozů. Zřejmě kvůli tomu založí novou značku
Korejská automobilka chce brzy konkurovat BMW nebo Lexusu.
10. 12. 2010 ▪ 2 min. čtení